Tip-in Juni: Blijf top-of-mind via LinkedIn

Waarom is het aanbrengen van focus zo belangrijk? Omdat we tegenwoordig zoveel informatie op ons krijgen afgevuurd, is het lastig om daarin onderscheidend te zijn. Als je dan ook nog met een standaard flyer of brochure komt aanzetten, ga je het verschil echt niet maken!

Je kent het vast wel. Je ontmoet iemand op een beurs, netwerkevenement of je bezoekt voor het eerst een prospect, maar op dat moment is er nog geen behoefte om samen te gaan werken. Deze behoefte kan wel ontstaan, maar ben jij dan nog wel in beeld bij die ander?

Jij wilt toch ook voorkomen dat een aanvraag, order of gave baan uiteindelijk naar iemand anders gaat, omdat je niet meer top-of-mind was?

En daar komt nou net de kracht van LinkedIn om te hoek kijken. Een fantastische middel om de kans te vergroten dat jij benaderd wordt als de behoefte er wel is.

Benieuwd hoe je dit kan aanpakken lees dan op deze pagina verder.

Focus Marketing activieiten