Veel MKB-ondernemers laten nog kansen liggen op extra groei en dat vind ik zonde. Vandaar dat ik besloten heb om met enige regelmaat een Tip-in met je te delen. Een Tip-in is een scoringstechniek, waarbij na een voorzet met één keer raken wordt geprobeerd te scoren. Zie mijn Tip-in dus als een voorzet die de kans moet vergroten dat jij als ondernemer het juiste gaat doen om te scoren.
Uit een B2B-onderzoek van Google blijkt namelijk dat:
- degene die de beslissing over een aankoop neemt wordt steeds jonger
- in 90% van de gevallen start een zoektocht naar een nieuw product/dienst online!
Hieruit kan je dus concluderen dat het heel belangrijk is om een goede online aanwezigheid te hebben. Maar geldt dat ook voor jouw onderneming? Laat jij daadwerkelijk kansen liggen?
Vandaar mijn Tip-in om een goed vooronderzoek te doen. De kans van slagen is namelijk vooraf goed te bepalen. Het zou toch zonde zijn als blijkt dat je jouw marketingbudget verkeerd spendeert!
Bekijk ook eens:
Linkbuilding
Heb jij op deze websites al een link naar je website geplaatst?
Website 1: freelance-marketplace
Website 2: alles-over-marketing
Website 3: adviesbureausmarketing
Website 4: marketing
Website 5: netwerkmarketing
Website 6: marketing
Website 7: marketing
Website 8: lees hier alles over wordpress
Website 9: Sales
Website 10: online-marketing
Website 11: online-marketing