Referenties Spits: Sales & Marketing
Deze bedrijven werken op dit moment al samen met ons aan de gewenste groei!
Gerealiseerd sinds start samenwerking (Mei 2019):
Over Qassurance
QAssurance is het eerste Food Tech bedrijf dat gespecialiseerd is in het managen van voedselveiligheid. We stellen voedselbedrijven in staat om te voldoen aan de levensmiddelenwetgeving en standaarden met iMIS Food. We bieden ondersteuning bij toetsing door de NVWA en bij de Global Food Safety Initiative (GFSI) standaarden zoals FSSC22000, BRC, IFS.
De vraag aan ons:
Ons is gevraagd om een (online)marketingstructuur op te zetten die eraan bij gaat dragen dat QAssurance de gewenste groei gaat realiseren. Aspecten die hierin o.a. worden meegenomen zijn:
Gerealiseerd sinds start samenwerking (Maart 2019):
Over Elan Gifts:
Elan Gifts bestaat uit een team van enthousiaste creatievelingen met een passie voor unieke relatiegeschenken. Ze bedenken, ontwikkelen en leveren zowel promotieartikelen als kerstpakketten en relatiegeschenken. Naast hun standaard collectie ontwikkelen ze ook op maat gemaakte relatiegeschenken en promotionele artikelen.
De vraag aan ons:
Ons is gevraagd om een leadgeneratie campagne op te zetten om ervoor te zorgen dat het aantal ‘custom-made’ aanvragen omhoog gaat. Elan Gifts is heel sterk in het leveren van op maat gemaakt relatiegeschenken en promotionele artikelen. Om meer van deze projecten te mogen realiseren moest er een actie bedacht worden om onder de aandacht te komen bij grotere MKB-bedrijven.
Steven, bedankt voor je inzet! Jouw no-nonsens aanpak spreekt ons erg aan en dat heeft mede geleid tot een mooi aantal kwalitatieve leads. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Gerealiseerd sinds start samenwerking (April 2019):
Over Oostdam Engineering
Oostdam Engineering zorgt ervoor dat het door u gewenste onderdeel weer in productie kan worden genomen. Door het ontwerp uit het voorwerp te halen. Deze unieke dienst heet ‘reverse engineering’. Met reverse engineering kunt u veel geld en tijd besparen.
De vraag aan ons:
Ons is gevraagd om ervoor te zorgen dat het aantal aanmeldingen voor de lezing die periodiek worden georganiseerd omhoog gaan. Het aantal bezoekers was op dat moment gemiddeld 10 en het doel is om naar 20 bezoekers per lezing te groeien.