Contactbeheer in Hubspot CRM

Het allerbelangrijkste van een CRM systeem zijn natuurlijk de contacten die je in een CRM hebt zitten. Dat is waar het allemaal mee begint. Veel ondernemers die wij spreken hebben hun contacten of in diverse Excellijstje staan of ze hebben een contactdatabase in Outlook of Gmail. Je zult ervaren dat dit veel eenvoudiger kan zodra je met het gratis Hubspot CRM gaat werken.

Waarom het Hubspot CRM voor je contactbeheer?

Het antwoord is simpel: eenvoud! Het toevoegen en bewerken van contacten is in Hubspot heel eenvoudig. Want zodra je een nieuw contactpersoon toevoegt en je geeft ook het emailadres in dan maakt Hubspot automatisch een Company aan op basis van de domeinnaam. Super handig! Hubspot kijkt ook meteen of er meer informatie bekend over dit bedrijf is en vult dit automatisch aan. Je kunt zelf bepalen welke gegevens je wilt verzamelen en welke je wilt tonen in je overzicht. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Andere voordelen van het Hubspot CRM

Uiteraard heeft Hubspot enkele unieke features ingebouwd, waardoor het nog prettiger systeem wordt.

  1. Emailkoppeling: Je emails worden direct in je CRM opgeslagen en nieuwe contacten worden aangemaakt (lees hier meer)
  2. App: Hubspot CRM heeft ook een app waarmee je via je smartphone ten alle tijden bij al je contacten kan.
  3. Visite-kaartjes scanner: In de app zit een visitekaartjesscanner. Je scant iemand zijn kaartje, controleert zijn gegevens en iemand is toegevoegd in je CRM.

Al met al doet Hubspot er alles aan om het voor jou zo eenvoudig mogelijk te maken om je contacten goed te beheren in één overzichtelijk CRM.

Hubspot CRM contactbeheer